Jump to content
  • Similar Content

    • sebek860706
      By sebek860706
      Witajcie klubowicze.
      Pare dni temu w zwiazku z niedawnym wypadkiem, kupilem sobie na dojazdy do pracy 206 . 
      Silnik 1.1 rocznik 1999
      Dodam ze mieszkam w Holandii dlatego taki wybor. Male oplaty malo pali cena niska
      Dalem 5 stowek euro turasowi i odjechalem mega zadowolony. Auto golas. Tylko central
      Nazajutrz probowalem podlaczyc radio. No i zwarly mi sie kable.
      Od tego momentu nie moge go odpalic. 
      A ze jestem laik dalem do holendra i baw sie chlopie.
      Ten mi po 3 godzinach ustalil ze nie ma polaczenia z komputerem i nic nie zrobi. I skasowal 3 dyszki i co polecil?
      Ze mam wymienic komputer. Niestety nie moge znalezc z tym samym numerem. ale odlaczalem go i po podlaczeniu slychac ze dziala 
      Posprawdzalem wszystkie bezpieczniki w srodku i pod maska. Po przekreceniu stacyjki slysze pompe. poruszalem takze wiazkami kabli i posprawdzalem czy wtyczki nie sa brudne. Auto dalej stoi. Macie moze jakis pomysl? Pod maska znalazlem tez czarny przekaznik. Nie wiem jak sprawdzic czy moze on nie padl. Dolacze zdjecia co tam porobilem. 
       
      Prosze o wersje dla idioty;) 
      Pozdrawiam. 
       


    • Rusek
      By Rusek
      Witam wszystkich :) chcę zmienić swój silnik na coś większego obecnie posiadam 1.9 d 2001 r jaki silnik polecacie ? Z jakiego auta można coś wpasować. ? 
    • rezii2000
      By rezii2000
      Witam. Posiadm Peugeota 206 1.9d z 1999r. z klimatyzacją. Przeszukałem całe forum i sprawdziłem już co mogłem. Wymieniłem przekaźniki. Sprawdziłem bezpieczniki oraz rezystor przy chłodnicy. Wypięcie i zwarcie termostatu nic nie daje. Wentylator załącza się po zwarciu pinów przekaźnika 85 i 86. Gdy włączam klimatyzację wentylator też się nie załącza. Które bezpieczniki odpowiadają za wentylator.? Dodam że wentylator jest dwu biegowy. 
      Pomocy


    • Suchyy
      By Suchyy
      Witam. Mój Pug to 206 1.4 benzyna 8v 75km rok produkcji 1999. Jestem nowy. Jeśli temat nie w tym miejscu to przepraszam i proszę o przeniesienie czy coś. Szukałem na forum lecz nie znalazłem na ten temat nic. Chyba że słabo szukałem. Otóż mój problem wygląda tak że prawa półoś wysuwa się ze skrzyni oraz z łożyska podprogowego. Oczywiście łożysko przykręcone do łapy silnika więc półoś wysuwa się z wnętrza łożyska przez co leje się olej. A wczoraj półoś wysunęła się na tyle że w skrzyni został tylko litr oleju  a pod samochodem ogromna plama (olej wymieniałem kilka dni temu, weszło 2l do korka przelewowego). Mam kilka pytań.
      1. Czy to może mieć związek z tym z mam strasznie wywalony sworzeń wahacza? Czuć ten sworzeń w trakcie jazdy bo czasami koło tak jakby nasuwało. Jutro wymieniam wahacz.
      2. Jak głęboko półoś powinna wejść do skrzyni i w uszczelniacz? Na półosi od strony która wchodzi do skrzyni są takie 2 zgrubienia. One do czegoś służą? Uszczelniacz powinien wejść pomiędzy czy jak?
      3. Gdzie mogę dostać sprężynkę ktora jest wewnątrz przegubu przed łożyskiem podporowym? Ponieważ Moja jest jakby pęknięta na pół. Co lepsze drugiej połowy nie znalazłem wewnątrz przegubu a osłona cała.
      4. Czy przegub zewnętrzny w wewnętrznym trzyma się tylko na osłonie? Czy powinno być jakieś zabezpieczenie? Po zdjęciu gumowej osłony przegub wyszedł jeden z drugiego bez problemu.
      5. Czy na przegubie od strony która wchodzi skoro skrzyni powinno być jakieś zabezpieczenie w rowku który tam jest?
      Chyba tyle. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Uwielbiam to forum, sporo już się dowiedziałem stąd i dzięki temu zaoszczędziłem na mechanikach.
    • KwM206
      By KwM206
      Witam, w moim peżo mam zalany olej 10w40 od lotosa, po około 5k kilometrów zacząłem słyszeć stuki z silnika, chyba są to popychacze i teraz pytanie, jaki olej zalać żeby zminimalizować te stuki można przejść na olej 5w40? Coś się może stać?Czy zostać przy 10w40 tylko zalać innej firmy? Dodam, że nie bierze oleju i przez te 5k kilometrów nic nie ubyło.
      Jeżeli nic nie pomoże to wymieniał ktoś popychacze w 1.4hdi? Jak się do tego zabrać?
       
Sign in to follow this  
gauczio

Błąd P0238.. czy to koniec Turbosprężarki ?

Recommended Posts

gauczio

Witam, w moim peugeocie 206 1.4 hdi wyskoczył błąd P0238, przyczyn może być niby dużo z tego co się orientowałem, lecz dokładnie pisze na komputerze tak: 

" Turbosprężarka (TC) czujnik ciśnienia doładowania A/ doładowania (SC) czujnik ciśnienia doładowania A - wysokie wejście"

Dodam, że przy dodawaniu gazu, po chwili spadają obroty. 

Pytanie czy miał ktoś taki problem już ? i czy wymiana czujnika pomoże ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...