Jump to content
  • Similar Content

• sebek860706
      By sebek860706
      Witajcie klubowicze.
      Pare dni temu w zwiazku z niedawnym wypadkiem, kupilem sobie na dojazdy do pracy 206 . 
      Silnik 1.1 rocznik 1999
      Dodam ze mieszkam w Holandii dlatego taki wybor. Male oplaty malo pali cena niska
      Dalem 5 stowek euro turasowi i odjechalem mega zadowolony. Auto golas. Tylko central
      Nazajutrz probowalem podlaczyc radio. No i zwarly mi sie kable.
      Od tego momentu nie moge go odpalic. 
      A ze jestem laik dalem do holendra i baw sie chlopie.
      Ten mi po 3 godzinach ustalil ze nie ma polaczenia z komputerem i nic nie zrobi. I skasowal 3 dyszki i co polecil?
      Ze mam wymienic komputer. Niestety nie moge znalezc z tym samym numerem. ale odlaczalem go i po podlaczeniu slychac ze dziala 
      Posprawdzalem wszystkie bezpieczniki w srodku i pod maska. Po przekreceniu stacyjki slysze pompe. poruszalem takze wiazkami kabli i posprawdzalem czy wtyczki nie sa brudne. Auto dalej stoi. Macie moze jakis pomysl? Pod maska znalazlem tez czarny przekaznik. Nie wiem jak sprawdzic czy moze on nie padl. Dolacze zdjecia co tam porobilem. 

Prosze o wersje dla idioty;) 
      Pozdrawiam. 

• Rusek
      By Rusek
      Witam wszystkich :) chcę zmienić swój silnik na coś większego obecnie posiadam 1.9 d 2001 r jaki silnik polecacie ? Z jakiego auta można coś wpasować. ? 
    • rezii2000
      By rezii2000
      Witam. Posiadm Peugeota 206 1.9d z 1999r. z klimatyzacją. Przeszukałem całe forum i sprawdziłem już co mogłem. Wymieniłem przekaźniki. Sprawdziłem bezpieczniki oraz rezystor przy chłodnicy. Wypięcie i zwarcie termostatu nic nie daje. Wentylator załącza się po zwarciu pinów przekaźnika 85 i 86. Gdy włączam klimatyzację wentylator też się nie załącza. Które bezpieczniki odpowiadają za wentylator.? Dodam że wentylator jest dwu biegowy. 
      Pomocy

• Suchyy
      By Suchyy