Jump to content
Sign in to follow this  
Sharku

resetujące się radio

Recommended Posts

Sharku

Wiem, że taki temat istnieje i że trzeba zmienić czerwony z żółtym. Mam radio SONY CDX-GT121, do którego dokupiłem złącze iso, jak na grafice. Nie ma konektorów, żeby przełożyć kable. Próbowałem wyciągać piny z tej czarnej kostki iso, jednak bez rezultatu. Tak samo od strony złącza tego prawego na rysunku nie da się ich wyciągnąć. Jak wy to wyciągacie? Bo już miałem pomysł, żeby obciąć te kable na środku, oskórować i polepić taśmą. Proszę o pomoc. 

iso.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Jak bezmux to przenoszisz bezpiecznik oczko niżej. A te kable z kostki ISO bardzo ciężko wyciągnąć, z resztą dziwne że radio nie ma konektorków do zamiany kabli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sharku

Nie wiem co to znaczy bez muxa. Radio z tyłu wygląda tak. Jest bezpiecznik, ale jak go mogę przenieść? To mogę po prostu obciąć te kable i połączyć taśmą, będzie to działać?

IMG_20190722_190043.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Podaj VIN swojego auta to sprawdzę czy masz bezMuxa czy Muxa, nie chodzi o bezpiecznik w radiu tylko o bezpiecznik w samochodzie pod kierownicą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sharku

VF32CHFXF41923288

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1
1 minutę temu, Sharku napisał:

VF32CHFXF41923288

206 HATCHBACK 3DRZW 1.1 i (TU1JP) BVM 5

MULTIPLEKSAŻ  MONTAŻ SIECI MULTIPLEKSOWEJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Masz Muxa a nie wiem jak jest w muxie, bo nie miałem okazji grzebać przy bezpiecznikach, w bezmuxie musisz przesunąć bezpiecznik F24 oczko niżej, wygląda to tak, zobacz czy u siebie masz coś takiego.

27485074_1546172402153305_168794831_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sharku

Dzięki, jutro sprawdzę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Ok, daj znać :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sharku

Inaczej to u mnie wygląda. Komora silnika i pod kierownicą. Widziałem największy numer f22

IMG_20190907_105955.jpg

IMG_20190907_110512.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sharku

Dobra, nie wiem jak edytować post. Obciąłem te kable i połączyłem je w zwykłej kostce czerwony z żółtym i już się nie resetuje, ale jest zasilanie cały czas. Najbardziej by mnie satysfakcjonowało, gdyby wraz z przekręceniem kluczyka wyłączało się też radio. Mam instrukcję z radia i tam jest napisane, że za każdym razem trzeba wyłączać radio, jeżeli stacyjka nie ma położenia ACC. W tej chwili mam podłączone jak w wersji b. Czy mam to połączyć jak w c, żeby działało jak chcę?

screen.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Najprościej by było ukraść plusa po stacyjce z jakiejś kostki i podciągnąć do radia. U mnie było to samo na starym Clarionie. Albo radio działało caly czas albo traciło pamięć i nie pomagała zamiana kabli czy pozycji bezpiecznika. Po zmianie na Pioneera nie mogę mieć ciągle załączonego radia tylko mogę mieć po zapłonie albo traci pamięć. Także już nie wiem od czego to zależy. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...