Jump to content
Sign in to follow this  
korbee

Spadek napięcia? Regulator napięcia czy alternator?

Recommended Posts

korbee

Witam,

auto czasem gaśnie na wolnych obrotach (benzyna/gaz to samo). Krokowy wymieniony, przepustnica wyczyszczona. Przygasanie jest losowe i czasami zdarza się kilka razy dziennie a czasami raz na dwa tygodnie. Przerobiłem dużo opcji ale ostatnio się pokapowałem, że kiedy to się dzieje to wentylator nawiewu ustawiony na max. ledwie dmucha. To znaczy, że jeśli jadę i wentylator ledwo dmucha to na 100% po przytrzymaniu sprzęgła silnik zgaśnie. Akumulator zdaje się być prawidłowo ładowany, światła nie przygasają itd. Nic oprócz tych dwóch objawów nie występuje. Stąd moje pytanie: co to może być? Alternator czy może sam regulator?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Sprawdź miernikiem ładowanie na wolnych obrotach bez obciążenia i z włączonym nawiewem na max + światła mijania. Różnica nie powinna być większa niż 0.2V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...