Jump to content
Sign in to follow this  
mm230990

Krótki dzwięk przed i problem z odpalaniem

Recommended Posts

mm230990

Witam;

Miałem taki objaw - rano na mrozie zapalam auto, słyszę krótkie pojedyncze piknięcie z okolic pulpitu tj jakiś sygnał ostrzegawczy, auto ledwie zapaliło.

Wieczorem po pracy - to samo ale już nie dał rady odpalić, szyby opuszczają się bardzo wolno - myślę rozładowany akumulator...

Z kolegą odpaliliśmy na pych, doczołgałem się do garażu, podpiąłem akumulator do ładowania.

Dzisiaj po kilku godzinach ładowania odpalam go, rozrusznik kręci silnik wydaje się zaskoczyć ale po 2 s gaśnie i tak teraz za każdym razem.

Na desce brak komunikatów ta wersja nie ma dodatkowego wyświetlacza :-(

Nie ma szans odpalić.... - co może być przyczyną ???

 

Dzięki za pomoc !

 

Edited by mm230990

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Akumulator pewnie zdechł, wrzuć jakiś inny aku do peugeota i zobacz co się będzie działo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mm230990
7 godzin temu, Damianos1 napisał:

Akumulator pewnie zdechł, wrzuć jakiś inny aku do peugeota i zobacz co się będzie działo.

Dzięki - miałeś rację. AKU Boscha S5 002 zdechł całkiem - kupiłem nowy Varty i odpala od kopa.

Mam jeszcze pytanie : czy zamek centralny może pobierać non stop prąd 0.15A - ma tak być czy jest jakiś upływ prądu w obwodzie elektrycznym ?

Czemu typuję zamek - bo jak wypinam/ wpinam klemę "+" to stukają elektro-zamki w drzwiach i klapie tylnej

Jeśli tak to gdzie i jak szukać co to jest ?

Alarm jest wyłączony, wszystkie lampki itp a coś żłopie w/w prąd......

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Przy podpinaniu klemy słychać zamki bo one się otwierają gdy dostaną zasilanie po podłączeniu klemy. Upływ 0.15A to jest niecałe 2W, teoretycznie powinien być dwa razy mniejszy ale tragedii nie ma, zależy też jakim sprzętem to mierzysz. Jak miernikiem za 20zł to jest duża szansa że ma on duży błąd pomiarowy. Żeby to sprawdzić dokładnie to podepnij miernik na pomiar amperów, zamknij auto zamkiem centralnym, poczekaj z 10, 15 minut i sprawdź pobór prądu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mm230990
4 minuty temu, Damianos1 napisał:

Przy podpinaniu klemy słychać zamki bo one się otwierają gdy dostaną zasilanie po podłączeniu klemy. Upływ 0.15A to jest niecałe 2W, teoretycznie powinien być dwa razy mniejszy ale tragedii nie ma, zależy też jakim sprzętem to mierzysz. Jak miernikiem za 20zł to jest duża szansa że ma on duży błąd pomiarowy. Żeby to sprawdzić dokładnie to podepnij miernik na pomiar amperów, zamknij auto zamkiem centralnym, poczekaj z 10, 15 minut i sprawdź pobór prądu.

Dzięki wielkie !

... tak zrobię ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...