Jump to content

jak pracuje silnik


kasper

Recommended Posts

Przydatne, przydatne :)

 

Wprawdzie nie wszystkie części rozpoznaję (tzn te, co się pod koniec pojawiają), mógłby być jeszcze opis, ale i tak konkret!

 

GTW - nie dajcie temu zginąć - przykleić to czy coś :P

Link to post
Share on other sites

Widziałem we wtorek na interii. Bardzo dobre.

Ssanie, srężanie, praca, wydech. Jak na lekcji fizyki ;)

Link to post
Share on other sites

Coprawda nie do konca wszystko kumam ale dla bardziej kumatych to jest guide silnika :P Nie no powaznie przydatna sprawa widzialem to juz ale i tak gratki ;-)

Link to post
Share on other sites
Visterio

całkiem spoko bo dosć szczególowo zrobione! Niewiem tylko co to sa te niektóre cześci, które napędza pasek klinowy.

 

A ten rozrząd z tym łańcuszkie i tymi szynami tak dziwnie rozwiązany :/ Jakoś tak na zdrowy rozum to głupio to wygląda, że łańcuszek rozrzadu jest tak powyginany przez to prowadnice..... czy tak sie robi do dziś?

 

Poza tym chyba szadko się już yżywa łańcuszka rorządu... prędzej chyba paska...

 

a tak btw..... nie chciałbym wymienić tego łancuszka rozrzadu, zwłaszcza jak silnik byłby na samochodzie... bo dostępn do niego jest tragiczny :D

Link to post
Share on other sites

bardoz fajnie pokazane ;-)

 

łańcuszka rorządu..
zdaje sie ze ktoreś z japońców do dzisiaj (albo do jeszcze bardzo niedawna) miały... nissany jakies?
Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
Poza tym chyba szadko się już yżywa łańcuszka rorządu... prędzej chyba paska..
yaris, fabia ...
Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
w fabii to w ogole sa silniki od kosiarek i młynków do kawy
z grupy V W w tym kozackie tdiki .
Link to post
Share on other sites
Poza tym chyba szadko się już yżywa łańcuszka rorządu... prędzej chyba paska...

Raczej odwrotnie - coraz częściej wraca się do łańcuszka, a odchodzi od paska.

Jest trochę głośniejszy, ale znacznie trwalszy i bezpieczny. Większość japońców chodzi na łańcuszkach, coraz więcej niemców (VW i nowe ople) i wiele innych.

Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
Raczej odwrotnie - coraz częściej wraca się do łańcuszka, a odchodzi od paska.

Jest trochę głośniejszy, ale znacznie trwalszy i bezpieczny. Większość japońców chodzi na łańcuszkach, coraz więcej niemców (VW i nowe ople) i wiele innych.

dokładnie, nic dodać nic ująć . oczywiście wolałbym łańcuch ... jest bezobsługowy .
Link to post
Share on other sites

świetny film :)

 

apropo łańcuchów to napewno były w sabie 9000.... taka ciekawostka wymiana w ASO.... uwaga uwaga 6000PLN

 

no i w bmw niektórych napewno, na tej marce siękompletnie nei znam ale kumpel ma i mu dzwoni więc wiem ;)

Link to post
Share on other sites
apropo łańcuchów to napewno były w sabie 9000.... taka ciekawostka wymiana w ASO.... uwaga uwaga 6000PLN

 

no i w bmw niektórych napewno, na tej marce siękompletnie nei znam ale kumpel ma i mu dzwoni więc wiem

 

i jeszcze w skodzie 120L rocznik 77'

wiem bo rozkłądalem taki silnik i powiem szczerze, że technologia niesamowita ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...