Jump to content
Sign in to follow this  
GOLDI

TUNING 1.1

Recommended Posts

kasper

osprzet to wszystko co jest dodatkowo czyli elektryka komp polosie mocowanie silnika rozrusznik ciegna chlodnica paski itp. bleble ble :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kocurr

chudej, no tak, bez sensu trochę sztukować ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
WITUS

hm kurcze większość na forum jak zobaczy temat związany z przeróbkami silnika 1,1 lub co kolwiek związanego z nim to odrazu linczują nie kumam tego podejścia chłopak wkońcu się tylko pyta o radę,

niektórzy wychodzą z założenia "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" i tyle. Uważam że wszystkie uszczypliwe docinki są zbędne i są poprostu nie na miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
digit6

heh przegralem w wysciu z punto I z silnikiem 1.2 8Vktore mialo tylko wycietego kata, wstawiony filtr stozkowy(bez zmiany dolotu), i zalozony tlumik przelotowy, jadac na 5'tym biegu przy jakis 120km/h wyprzedzil mnie w sumie prawie bez problemu....u siebie mam zmieniony tylko tlumik z koncowka 100mm a'la mugen i tez sie zastanawiam nad filtrem...skoro u niego to poprawilo nieco osiagi w aucie to cos to jednak daje....taki filtr bedzie dobry?? http://moto.allegro.pl/item158393667_filtr_powietrza_stozkowy_3_adaptery_super_cena_.html i jak to jet z montazem, wystarczy wyjac standardowy i przykrecic obejma ten nowy??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chorus

digit6, stożek... DOBRZE zamontowany to może da ze 2 KM... źle zamontowany tylko koni odbiera...

Nie licz na to, że zamontujesz sobie stożek i odczujesz różnicę :)

W dźwięku to na 100%, ale w osiągach...

I raczej kup sobie stożek lepszej firmy, K&N na przykład...

 

Poza tym poszukaj sobie na forum, o stożkach to już było nie raz i nie dwa...

 

Bardziej to byś odczul wycięcie kata :)

 

Jeszcze co do stożka. Stożek, żeby działał prawidłowo, powinien zbierać zimne powietrze. Jak go wstawisz po prostu w miejsce standardowego filtra powietrza, to będzie ciągnął ciepłe powietrze => jeszcze Ci się bardziej Pyziak zmuli...

 

[ Dodano: 21-01-2007, 18:17 ]

hm kurcze większość na forum jak zobaczy temat związany z przeróbkami silnika 1,1 lub co kolwiek związanego z nim to odrazu linczują nie kumam tego podejścia chłopak wkońcu się tylko pyta o radę,

niektórzy wychodzą z założenia "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" i tyle. Uważam że wszystkie uszczypliwe docinki są zbędne i są poprostu nie na miejscu.

 

A, WITUS, było pytanie o tuning 1.1. Człowiek dostał odpowiedź, że jest to bezcelowe, bo wyda dużo kasy, a efekt zupełnie niewspółmierny. Gdzie tutaj jakiś "lincz"?

 

Szczerze mówiąc, to taka rada chyba jest przydatna, bo potem nie będzie za pół roku czy rok, że człowiek wyda nie wiadomo ile i się zorientuje, że tej mocy to ciągle nie ma...

Share this post


Link to post
Share on other sites
WITUS

Lepiej pozbieraj na simote w sklepie psc kupisz latwy montaz i nie powiem zeby roznica byla powalajaca ale jak dla mnie zadowalajaca do 1,1 bys musial tylko wyciac otwor na mocowanie chlodnicy bo jest mniejsza niz w 1,4 a dolotu do 1,1 nie przewidują poza tym w simocie z czasem lepiej wlozyc filtr pipercrosa bo seryjnie jest jakis chinol

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeti
przegralem w wysciu z punto I z silnikiem 1.2 8V

 

z tym 75KM ? to sie nie dziwie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eMeM
jadac na 5'tym biegu przy jakis 120km/h wyprzedzil mnie w sumie prawie bez problemu....

 

lol :lol: :lol: :lol: a czego ty sie spodziewales ze w 1.1 bedziesz mial jakakolwiek moc przy 120 na 5-tce ?? ja w majacym 50% wiecej mocy 1.6 przy tej predkosci to jeszcze na 3-jce go cisne aby dobrze szedl .....

 

 

wiec u niego nie stozek ani zaden wydech dal mu wygrana, tylko taka podstawowa rzecz jak REDUKCJA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo
a czego ty sie spodziewales ze w 1.1 bedziesz mial jakakolwiek moc przy 120 na 5-tce

 

spokojnie - da sie jeszcze jeżdzić i to przyspieszając /w miarę - ale idzie!/ bo właśnie przy takich prędkościach idzie mu najlepiej - przynajmniej mojemu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
eMeM
bo właśnie przy takich prędkościach idzie mu najlepiej - przynajmniej mojemu ;)

 

?? przy 120 km/h na5-tce 1.1 najlepiej idzie ? to masz albo bardzo specyficzny samochod albo turbo pod maska ;) a po wrzuceniu 4-rki czy 3-jki idzie gorzej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo
bardzo specyficzny samochod

 

tak, FlyLionowy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
digit6
z tym 75KM ? to sie nie dziwie.

nie, tamto punto mialo tyle konikow co pug czyli 60...

hmm na 4 przy tej predkosci pewnie byloby z 6tys obrotow, przeciez on w tym zakresie juz praktycznie nie przyspiesza, wiec po co go tak katowac...

Share this post


Link to post
Share on other sites
krzysiekk
na 4 przy tej predkosci pewnie byloby z 6tys obrotow

 

z tego co wiem to 1.1 mam taką samą skrzynie jak 1.4 więc przy 120 to 6 tys jest a i owszem tyle że na trójce :D

 

i na pewno nie szedł lepiej niż na 4... chyba ze te 1.1 mają zupełnie inną charakterystyke pracy niż moje 1.4 (w co wątpie...) No ale mniejsza o to :)

 

wratając do tuningu 1.1 to jesli ktos ma wolny 1009zl to dla wlasnego samopoczucia mozna mu zapodać dobry dolot i jakiś sensowny tłumik przelotowy + wycięcie kata... Na pewno kilka koni dojdzie a więcej kasy w taki silnik bym nie wkładał :)

 

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
eMeM
z tym 75KM ? to sie nie dziwie.

nie, tamto punto mialo tyle konikow co pug czyli 60...

hmm na 4 przy tej predkosci pewnie byloby z 6tys obrotow, przeciez on w tym zakresie juz praktycznie nie przyspiesza, wiec po co go tak katowac...

 

gratuluje znajomosci wlasnego samochodu .... i placz jaki to 1.1 nie jest slaby .... z matizem bys przegral pewnie, bo bys 3-jke przy 40 wrzucal albo 5-tke przy 90 .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
digit6

heh spoko, autko mam od niedawna i zadko nim jezdze, faktycznie moze cos namieszalem, sprawdze to przy najblizszej okazji jak sie zachowuje na 4'ce przy 120.....a tak nawiasem mowiac, zdziwilem sie jak po ostatnim tankowaniu wyszlo mi ze pug spalil 10l/100km :mur: silnik 1.1 i tyle pali....masakra :suchy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
eMeM

jezeli masz go od niedawna, to raczej zmien styl jazdy, bo ja swoim 1.6 nie spalilem od roku powyzej 9,5l/100, nawet po miescie ostro katujac do odciecia od swiatel do swiatel.

 

1.1 pali duzo, to wiem, ale napewno nie wiecej niz 1.6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chorus

eMeM, już bez złośliwości. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo
silnik 1.1 i tyle pali....masakra :suchy:

 

chyba przesadzasz, mam 1,1 a teraz jeżdzę czasowo 1,4 - i juz wyczuwam różnicę na korzyść mego /miasto/

Share this post


Link to post
Share on other sites
digit6

hm w sumie to byla jazda po miescie, moze pare razy tylko ruszalem gwaltownie, i przydusilem mu do 5,5obr na 3'ce po miescie, no i z dwa razy poza miastem sprawdzalem ile pojdzie, rozbujalem go do 155km/h i to wszystko, poza tym jezdzilem normalnie....fakt ze moze palic tyle co 1,6 w koncu taki silniczek musi wykonac wieksza prace, przy drugim tankowaniu wyszlo mi jakies 8,5l wiec jest z tym roznie, ale i tak o wiele za duzo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
WITUS

moje 1,1 w SW który jest cięższy od hb i na lacku 195/50/15 pali 8,5 na 14' palil około 7,5 a jak wracaliśmy z Władysławowa to srednio mu wyszło 5,62 dodam ze nie przekraczałem 100km/h na trasie

Share this post


Link to post
Share on other sites
smart206

WITUS, a stówy nie przekroczyłeś z uwagi na żonę czy na zużycie paliwa?

bo ja pewnych prędkości nie przekraczam z uwagi na głosowy system ostrzegania: "ostatni raz z Toba jadę!"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo
"ostatni raz z Toba jadę!"

 

u mnie łagodniej - "Nie za szybko jedziesz?, prosze zwolnij" a jak nie ma reakcji z mojej strony - cisza w aucie..:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
smart206
cisza w aucie..:P
i później w domu :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
chudej
i później w domu

 

hehehheee, ja jestem karcony natychmiastowo

ale grzecznie - Kochanei, proszę Cie , zwolnij bo sie boje

 

 

czego tu sie bac ??!!

no ale zwalniam zawsze ( na chwile )

 

w koncu potęga mojego 1,1 nie moze usiedziec spokojnie i rwie do przodu jak szalona !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...