Jump to content
KwAs

[Guide] Wyciągamy tylnie głośniczki 130mm w 3D

Recommended Posts

KwAs

No to bedzie tak:
Zaczynamy od zdjecia SIEDZEN-siedzisk na tylniej kanapie. Odchylamy je takjakbysmy chcieli rozlozyc siedzenia i sciskamy wew.druty. Wyciagamy gdzies na bok siedziska.
Potem otwieramy bagaznik. :)Ściagamy tylnie białe boczki po obu bokach. Sa na torx-y 20.
dsc02145resize8ly.th.jpg
Pozniej odciagamy uszczelki z tylniego okna - mozna okna otworzyc,ale nie trzeba.:P
Teraz...delikatnie mocujemy sie ze slupkami odciagajac delikatnie uszczelki i wreszcie biale plastiki - te od przednich pasow. Nastepnie musimy jakims kluczem-(ja mialem "szweda"), odkrecic tylnie pasy, ktore sa zamocowane po bokach boczkow. Gdy juz je odkrecimy, zaczynamy mocowac sie z boczkiem lewym lub prawym-jak kto woli:)
Boczek ma 1 spinke, taka jak w przednich drzwiach(tam jest ich 9)...jakby sie urwala to wydamy tylko 0.50gr. na 1 dzrzwi:)
Potem powinnismy miec juz takie cos:
dsc02143resize1hg.th.jpg
dsc02144resize9ba.th.jpg
Jak widac przeszkadza tu przedni pas,wiec trzeba odciagnac na bok BOCZEK :P
Najwiecej zawracania glowy jest z uszczelkami...i odciagnieciem boczka na bok:)
Ale ogolnie w 30minut 1 boczek mozna zdjac:)
Jakby ktos nie wiedzial o co chodzi prosze o uwagi.
Pozdrowka!

Share this post


Link to post
Share on other sites
FoKuS

Hehe ja to przerabialm w zeszle wakacje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łapek

a ja wywaliłem je całkiem bo lipa była i pruczały i nie zapodaje tam nic bo i tak z pułki mi zagłuszały. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KwAs

To mial byc moj 1 Guide :P Nie smiejcie sie:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

A kto sie smieje?

To jest miejsce w pyziu do którego jeszcze nie zaglądnełam. Nigdy nie sciągałam tylnych boczków więc fajnie ze na fotkach można zobaczyc co się pod nimi kryje ;-) ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
KwAs

:)Spoczko, ide spac juz. Jutro praca .... jo Jezu znow ta praca:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

dobra robota ;-) THX

Share this post


Link to post
Share on other sites
michal

Ja tam zagladalem sprawdzic czy kabelki sa pociagniate, bo we wtyczce przy radiu bylu.

Tam sie okazalo ze nie ma (ciekawe gzdie sie koncza i czy sa zaizolowane)

 

Aha ja proboalem sciagacz bez odkrecania tylnych bialych plastikow i bez sciagania uszczelek. skonczylo sie zlamanie jednej ze spinkek

 

trzeba wiec uwazac

Share this post


Link to post
Share on other sites
KwAs

AniracK, nie ma za co:) Ide wlasnie za niedlugo zeby czesc kabli wyciagnac,wiec bedzie powtorka z rozrywki:) I jak na razie zostanie mi tylko przod made by Hertz ESK165 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

sama bede niedlugo zagladac jak tam u mnie wyglada wiec sie pewnie przyda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
KwAs

AniracK, w razie jakis klopotow wal smialo do mnie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

thx, na pewno tak zrobie ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
biszkopt

Mnie sie udalo bez sciagania bialych boczków.sa one na tyle elastyczne ze da sie je wygiac i sciagnac cale czarne.pamietac nalezy tylko o otwarciu szybek z tylu,lepiej z uszczelkami idzie mnie zmiana glosnikow z tylu zajmuje ok 45 minut nie spieszac sie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

A mnie to dopiero czeka .... ale nadal zabrac sie nie moge :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
biszkopt

nie lam sie to nawet zabawne jak sie sklada wszystko do kupy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

Ja mam teraz składanie calego puga do kupy :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
NOWY
Potem otwieramy bagaznik. Ściagamy tylnie białe boczki po obu bokach. Sa na torx-y 20.

 

Pozniej odciagamy uszczelki z tylniego okna - mozna okna otworzyc,ale nie trzeba.

Teraz...delikatnie mocujemy sie ze slupkami odciagajac delikatnie uszczelki i wreszcie biale plastiki - te od przednich pasow. Nastepnie musimy jakims kluczem-(ja mialem "szweda"), odkrecic tylnie pasy,

Ja przerabiałem to w zeszłym roku oraz na początku tego. Nie zdejmowałem tylnych białych plastików a tym bardziej nie odkręcałem tylnych pasów. Za to odkręcałem dolne mocowanie przednich pasów.

To tyle mojego wywodu, bo reszta opisu (jak dla mnie) się zgadza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregor
:x:x :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PiterW

To wygłuszenie powyżej głośnika wsadzone jest na wcisk czy przyklejone?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lipsky1

jakie głośniki można zamontować na tyle 3D pyzia?

nie chcę 2 razy rozbierać, skoro to takie czasochłonne.

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
-Kuba-

lipsky1, nie montuj nic z tyłu głosniki są zbędne lepiej kup lepszy przód... zdecydowanie lepiej to zagra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

Własnie! Popieram -Kube- w 100% :) Nie ma co inwestować w tył...

Share this post


Link to post
Share on other sites
lipsky1

w takim razie jakiej firmy głośnki najlepiej założyć?

jakie sa wymiary tych z przodu - 16?

a może wymienić przód i założyć coś dobrego z tyłu.

czy z tyłu są 13? tak jak w tytule?

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

przód 160-165mm (to chyba zależy od podkładki jakiejś, nie?)

tył 130mm

Na przód do radia (bez wzmaka) wszyscy mi proponowali Hertz'a.

Ja bym na tył nic nie zakładał, no może jakieś tanie głośniki aby tylko grały (ale i tego bym nie zrobił:P)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chorus
(to chyba zależy od podkładki jakiejś, nie?

Od podkładki zależy głębokość montażowa, a nie średnica głośnika :)

 

Zakładanie na tył tanich i słabych głośników... Tylko zniszczy Ci to dźwięk, jaki uzyskasz na dobrych głośnikach z przodu. Po co to?

[Przykład - odpalisz sobie coś głośniej, przód wyrabia, bassik (np) hula. Co z tego, jak z tyłu masz już trzeszczenie, pierdzenie i zniekształcony dźwięk?]

No, chyba, że często ktoś jeździ z tyłu. Wtedy chyba faktycznie warto zainwestować i wstawić porządne głośniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×