Jump to content
  • Similar Content

    • lukasz_freak
      By lukasz_freak
      Witam!
      Otóż mam taki problem w moim peugeot-cie 206 z 2004r. wymieniłem radio z seryjnego na Sony MEX BT3600U. Radio kupiłem w Media więc i tam też za darmo zamontowano mi sprzęcik. Zaraz po wyjechaniu z warsztatu spojrzałem na wyświetlacz, który już jak wiadomo przestał wyświetlać dane o stacjach, wiec widniała tam juz tylko data i godz(15.32). Otóż po przejechaniu ok 80km, na wyświetlaczu zegar dalej wskazywał 15.32 :ke. dopiero po naciśnięciu jednego z dwóch guzików obok wyświetlacza zegar się resetował i wskazywał aktualna godz...:dupa ale tylko na daną chwile, gdyż problem cały czas się powtarza! Później zauważyłem, że gdy otwieram drzwi i na wyświetlaczu pojawia się komunikat,że owe drzwi są otwarte, to po ich zamknięciu komunikat zawiesza sie w miejscu i nie gasnie...:ke
      Co się mogło stać, proszę o pomoc!
    • Visterio
      By Visterio
      Brak czasu, lenistwo i inne czynniki skłoniły mnie do stworzenia tego guida
       
      => Ale o co chodzi?
      Przedstawiam Wam sposób na to by Wasze wyświetlacze (dotyczy wyświetlacza "DUŻY bezMUX" oraz zegarka zarówno dla wersji MUX i bezMUX) świeciły cały czas jasno i nie ściemniały sie przy włączaniu świateł.
       
      Jeśli nie wiesz co to jest MUX dowiesz się tutaj, natomiast jeśli nie masz pojęcia o jakie wyświetlacze chodzi zajrzyj tu.
       
      Poniżej przedstawiam schemat gniazd w wyżej wspomnianych wyświetlaczach.
       
       

       
      => Co trzeba zrobić, żeby wyświetlacz zawsze był jasny?
      Odpowiedź jest prosta. Spójrz na schemat gniazda Twojego wyświetlacza, znajdź pin podpisany jako "ściemniacz". Następnie idź do auta i porónwując gniazdo swojego wyświetlacza ze schematem odnajdź ów pin. Ostatnim krokiem jest wypięcie z kostki zasilającej wyświetlacz, przewodu, który łączy się z pinem ściemniacza. Jeśli ktos bardzo chce może po prostu uciąć ten kabel - jednak wypięcie go z kostki jest bardziej humanitarne
       
      => Jak mam się dostać do wyświetlacza w aucie?
      To bardzo proste. Wystarczy, że złapiesz za daszek wyświetlacza i mocno pociągniesz go w górę - uwaga na przewody od włącznika świateł awaryjnych. Po zdjęciu daszka uzyskasz dostep do wszystkiego czego potrzebujesz. Dla zwiększenia komfortu można odkręcić wyświetlacz (dwie śruby torx T20).
       
      => Nie tylko ściemniacz?
      Jak już zapewne zauważyliście schemat obujmuje także inne funkcjonalności - teraz każdy może podłączyć sobie czujnik temperatury w swoim wyświetlaczu "DUŻY bezMUX".
       
       
      W związku z pojawieniem się tego guida oficjalnie ogłaszam, że przejściówki z czujnikiem światła zostały wycofane z mojej oferty.
       
      Na życzenie mogę wykonać przejściówki z zegarka na DUŻY bezMUX ewentualnie z opcją czujnika światła. Oto poglądowe zdjęcie takiej przejściówki (fotki przedstawiają akurat troche inny rodzaj przejściówki, ale mają za zadanie naświetlic jak wygląda takie cudo).

       
      Nadal aktualna zostaje oferta dotyczącą przejściówki, dzięki której możemy łatwo zmienic zegarek na komputer pokładowy (tylko MUX).
       
      Powodzenia w wypinaniu kabelków
    • Fidel
      By Fidel
      W związku z powtarzającymi się pytaniami i ciągłymi wątpliwościami dotyczącymi wersji i zmian w 206 w poniższym poście postaram się zebrać najważniejsze elementy, które uległy zmianom w czasie produkcji 206.
       
      1999:
      - białe kierunkowskazy boczne, ale jeszcze nie "clear", tylko "w kropki" (na początku produkcji były pomarańczowe).
       
      2000:
      - trzy zagłówki na tylnej kanapie (wcześniej były dwa),
      - antena z tyłu dachu w wersji XS i GTi.
       
      połowa 2001 - wprowadzenie MUX:
      - manetki z okrągłymi końcówkami (wcześniej były lekko spłaszczone),
      - płaskie, mgiełkowe spryskiwacze przedniej szyby (wcześniej były bardziej wystające, dające po dwie strugi płynu) - w trakcie dyskusji doszedłem do wniosku, że zmiana była wprowadzana stopniowo i jeszcze w 2002r można spotkać stary typ spryskiwaczy,
      - inne radio, konsola centralna inaczej ukształtowana wokół radia, oraz większy pilot sterowania radiem przy kierownicy (wcześniej był mały okrągły),
      - inne wyświetlacze - zegarek (taki sam, jak wcześniej), typ A - tylko termometr i radio, typ B - dodatkowo komputer pokładowy, typ C - nawigacja (wcześniej, oprócz zegarka, był tylko jeden rodzaj wyświetlacza, wielkością zbliżony do nowego typu B, ale bez komputera pokładowego),
      - zmieniona kierownica i poduszka powietrzna oraz plastiki na kolumnie kierownicy, nowa poduszka jest "pełniejsza" stara była lekko wklęsła po bokach,
      - inny czujnik deszczu.
       
      2003 - lifting:
      - plaster miodu w przednim zderzaku (wcześniej kratka była w paski), ale nadal duży i mały uśmiech montowane zależnie od wersji.
      - tylny zderzak typu "sport" we wszystkich wersjach (wcześniej tylko w niektórych konfiguracjach),
      - gładkoszybowe przednie reflektory we wszystkich wersjach (wcześniej tylko w niektórych konfiguracjach),
      - "poliftowe" tylne swiatła,
      - "poliftowa" listwa na tylnej klapie klapie oraz duży lew (wcześniej listwa ze zintegrowanym małym lwem).
       
      2005:
      - boczne kierunkowskazy "clear".
       
       
      Dodatkowe uwagi.
      Zderzaki i reflektory przednie nie mogą być przed- i poliftowe, bo obie wersje występowały niemal od początku produkcji.
      Przed- i poliftowe mogą być tylne lampy, kratka w zderzaku oraz listwa na tylnej klapie.
       
      Szerokie błotniki były powiązane głównie z mocniejszymi wersjami silnikowymi:
      - 2.0 - zawsze,
      - 1.6 HDI - zawsze,
      - 1.6 16v - prawie zawsze (wersje XS, QS), w wersjach XT czy RG (do 2003 r.) wąskie,
      - 2.0 HDI - czasami (zależnie od wersji i roku produkcji, np. wczesne XS wąskie),
       
      Typy zderzaków:
      - zwykłe - przedni z małym uśmiechem, tylny z wklęsłym przetłoczeniem,
      - "sport" - przedni z dużym uśmiechem, tylny z wypukłym przetłoczeniem,
      - GT - dużo większe od dwóch poprzednich, zwiększające długość auta do ponad 4m, montowane tylko w limitowanej wersji GT (4000 egz.), lub dostępne jako akcesoria.
       
      Uśmiech w CC:
      - 1.6 16v - 2001r mały, potem zawsze duży,
      - 2.0 oraz 16 HDi - zawsze duży.
       
      Dodatkowe informacje na temat wyposażenia poszczególnych wersji można znaleźć tu: http://www.206club.net/static.php?ex=nadwozia Przy czym należy podkreślić, że wyposażenie było różne w różnych krajach oraz zmieniało się w czasie.
       
       
      Bardzo proszę o zamieszczanie w wątkach poniżej uwag, oraz zdjęć elementów, o których mowa w tym poście.
      Z tego tematu prawdopodobnie będą korzystali nowi użytkownicy, więc po wykorzystaniu linków i informacji, posty przeniosę do osobnego tematu, żeby nie wprowadzać zamętu.
       
       
      Chciałem jeszcze dodać, że powyższy tekst powstał przy dużym udziale kocurra i Witosa.
    • bartek2405
      By bartek2405
      Na wstepie zaznaczam iz spedzilem caly wczorajszy wieczor oraz dzisiejszy poranek na poszukiwaniu potrzebnych mi informacji z mizernym niestety skutkiem. Jesli jednak gdzies cos bylo to prosze nie krzyczec:P
       
      Mam wyswietlacz typu B, fabrycznie zamontowany czujnik temperatury w lusterku wraz z instalacja poprowadzona az do kostki laczacej drzwi ze slupkiem.
      Chcialbym ten czujnik podlaczyc/aktywowac. Wiem juz co i jak zrobic, niedokonca jasna jest dla mnie sprawa z aktywacja bo sa na forum rozne opinie - jedni mowia ze trzeba aktywowac inni ze nie. Jesli jednak ktos juz staje z problemem aktywacji, to ma na wyswietlaczu 2 kreski zamiast wskazan termometra.
      Moj problem polega na tym ze nie mam nawet tych dwoch kresek!
      Co zrobic? Aktywowac funkcje w wyswietlaczu? Jak? Niezbedny serwis?
      Wiekszosc jesli juz cos aktywowala to funkcje termometra w BSI, a nie wyswietlacz.
      Prosze o jakies info:)
    • testor666
      By testor666
      Witam mam zamiar zamontować w moim pugu duzy wyswietlacz(oryginalny mam tylko zegarek) czy moze mi ktos przeslac numer seryjny i jak wyglada pomiar temperatury (czy wymaga jakiejs aktywacji) wszystko do bez muxa.Z góry dziekuje za pomoc.
Visterio

[GUIDE] Wszystko o wyświetlaczach do 206

Recommended Posts

Visterio

obiecałem guida o wyświetlaczach to będzie :P

 

Proszę o ewentualna korektę na PW szczególnie jeśli chodzi o wyświetlacze od NAVI o których ja nie mam pojęcia :/

 

---------- "Zegarek" ----------

 

występowanie:

bezMUX oraz MUX (taki sam do obu wersji)

 

funkcje:

wyświetlanie godziny w formacie 12H

 

opis przycisków:

A - ustawianie godziny

B - ustawianie minut

 

wygląd:

zegarek1opisff0.th.jpg

 

---- wyświetlacz "duży" do bezMUXa ----

 

występowanie:

bezMUX

 

funkcje:

=> wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H

=> data

=> temperatura

=> RDS

 

opis przycisków:

A - przycisk "akceptacji"

B - przycisk "zmiany"

 

Żeby cokolwiek ustawic trzymamy przycisk A przez ok 2 sekundy do momentu kiedy dane na wyświetlaczu nie zaczna mrugać. Przyciskiem B wybieramy rządaną pozycję i przechodzimy do ustawianai kolejnych opcji pojedyńczym naciśnieciem przycisku A

 

wygląd:

bezmuxlf0.th.jpg

 

---------- EMF CT----------

 

występowanie:

wystepuje z systemem RT3 N1 lub RT3 N1+ TYLKO I WYŁĄCZNIE w autach z MUX w systemach BI czyli VAN-CAN.

 

funkcje:

=> wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H

=> data

=> temperatura

=> RDS

=> navi

 

opis przycisków:

A - czujnik podczerwieni

 

 

Praktyczne info

Radyjko komunikuje sie z autem po VAN a wyświetlacz jest podpiety bezpośrednio do niego magistralą CAN. Nie posiada on zadnych przycisków, to co widać to czujnik podczerwieni, ustawia się go pilotem lub za pośrednictwem radyjka.

 

 

wygląd:

navimb4.th.jpg2066screen2nf6.th.jpgaaaaju4.th.jpgp1000162ve1.th.jpgdddddig7.th.jpg

 

 

---------- typ A ----------

 

występowanie:

MUX

 

funkcje:

=> wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H

=> data

=> temperatura (wyświetla kilka sekund w miejsciu godzony po wciśniecu przycisku B lub przycisku na manetce wycieraczek)

=> komunikaty samochodu w formie tekstowej (np. otwarcie drzwi, eco mod)

=> RDS

 

opis przycisków:

A - przycisk "akceptacji"

B - przycisk "zmiany"

 

Żeby cokolwiek ustawic trzymamy przycisk A przez ok 2 sekundy do momentu kiedy dane na wyświetlaczu nie zaczna mrugać. Przyciskiem B wybieramy rządaną pozycję i przechodzimy do ustawianai kolejnych opcji pojedyńczym naciśnieciem przycisku A

 

 

wygląd:

typaopisdr6.th.jpg

 

---------- typ B ----------

 

występowanie:

MUX

 

funkcje:

=> wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H

=> data

=> temperatura

=> komunikaty graficzne i tekstowe (np. otwarcie drzwi graficznie, niski poziom paliwa etc)

=> RDS

=> funkcje komputera pokładowego

- zasięg

- ilość km przejechanych (od kasowania)

- średnie zużycie paliwa

- chwilowe zużycie paliwa

- średnia prędkość

 

 

opis przycisków:

A - przycisk "akceptacji"

B - przycisk "zmiany"

 

Żeby cokolwiek ustawic trzymamy przycisk A przez ok 2 sekundy do momentu kiedy dane na wyświetlaczu nie zaczna mrugać. Przyciskiem B wybieramy rządaną pozycję i przechodzimy do ustawianai kolejnych opcji pojedyńczym naciśnieciem przycisku A

 

Przycisk na końcu manetki od wycieraczek umożliwa zmianę między funkcjami komputera, a przytrzymanie go przez 2 sekundy powoduje skasowanie danych jak: średnie spalanie, przejechany dystans etc.

 

wygląd:

typbopisim8.th.jpg

 

funkcje komputera po koleji

 

nowy1gw8.th.jpgnowy2zx4.th.jpgnowy3zb7.th.jpg

nowy4ww2.th.jpgnowy5ml0.th.jpgnowy6bk4.th.jpg

 

---------- typ C ----------

 

występowanie:

MUX i bezMUX

 

funkcje:

=> wyświetlanie godziny w formacie 12H/24H

=> data

=> temperatura

=> RDS

=> komunikaty graficzne i tekstowe (tak samo jak w typ B)

=> komputer pokładowy (tak samo jak w typ B)

=> dane pokładowego systemu prowadzenia - navi

 

opis przycisków:

A - ustawianie godziny

B - ustawianie minut

 

działanie

28973582gz0.th.jpg

 

Wyswietlacz podzielony jest na trzy czesci :

(A) Wyswietlanie funkcji Radioodtwarzacz, Nawigacja i Data

(B) Wyswietlanie grafiki polecen sterowania nawigacja

Jesli nawigacja nie jest aktywna, czesci (A) i © zajmuja calosc wyswietlacza

© Wyswietlanie godziny, temperatury zewnetrznej, i poziomu odbioru anteny GPS (Global Position System)

 

=> Synoptyka działania

 

25262310vh4.th.jpg

 

Nazewnictwo :

(1) Wyświetlacz wielofunkcyjny

(2) Informacje temperatura zewnętrzna

(3) (+) + oswietlenia

(4) Informacja klimatyzacji

(5) Zdalne sterowanie pod kierownica

(6) Zmieniarka płyt cd ( Opcja fabryczna )

(7) Radioodtwarzacz samochodowy

(8) Kalkulator nawigacji

(9) Pilot na podczerwien

(10) Siec zmultipleksowana (VAN)

 

=> Komunikaty na wyswietlaczu wielofunkcyjnym

 

a) Proste wyswietlenie

 

69867404lf9.th.jpg

 

Wyswietlenie to zawiera :

Data

Godzina

Temperatura zewnętrzna

Odbiór GPS

 

b) Wyswietlanie z funkcja : RADIO

 

43280922zm5.th.jpg

 

Wyswietlenie to zawiera :

 

Nazwa stacji (jesli kodowana RDS) i czestotliwosc

Numer pamieci

Wybrana fala

Czasami: tryb (lokalny lub Dx) lub szukanie (reczne lub automatyczne)

Funkcja RDS (TA, PTY...)

Godzina

Temperatura zewnętrzna

Odbiór GPS

 

c) Wyswietlanie z funkcja : ( Kaset(a) )

 

81916122vp4.th.jpg

 

Wyswietlenie to zawiera :

Wskazanie obecnosci kasety

Wskaznik odczytu

Odtwarzana strona kasety (1 lub 2)

Wskaznik szybkiego przewijania do przodu lub tylu

Godzina

Temperatura zewnętrzna

Odbiór GPS

 

d) Wyswietlanie z funkcja CD

 

26815127jf5.th.jpg

 

Wyswietlenie to zawiera :

Wskazanie obecnosci CD

Numer odtwarzanego utworu

Numer odtwarzanej plyty

Czas odczytu

Godzina

Temperatura zewnętrzna

Odbiór GPS

 

e) Wyswietlanie z funkcja ( Nawigacja )

 

19030858hy3.th.jpg

 

Wyswietlenie to zawiera :

(11) Nazwa drogi po nastepnym manewrze

(12) Nazwa drogi biezacej

(13) Manewr nalezy wykonac na nastepnym zaznaczonym skrzyzowaniu

(14) Nastepny manewr do wykonania

(15) Odleglosc do nastepnego manewru

(16) Odleglosc od celu podrózy wedlug przyjetej trasy

(17) Godzina

(18) Temperatura zewnętrzna

 

f) Sterowania przy kierownicy

Funkcje sterowane pod kierownica, są takie same jak dla wyswietlacza B .

 

g) Pilot na podczerwien

 

60749738kp3.th.jpg

 

Funkcje przycisków :

(19) - (20) - (21) - (22) Przyciski umozliwiaja poruszanie sie po wyswietlaczu lub wybranie zadanej funkcji - przyciski 19 i 20 umozliwiaja zwiekszyc lub zmniejszyc jasnosc ekranu podstawowego - przyciski 21 i 22 pozwalaja na powiekszenia naw ulic podczas prowadzenia

(23) Przycisk VAL. (zatwierdzenie) - ten przycisk pozwala zatwierdzic wybrana funkcje - podczas prowadzenia, przycisk ten umozliwia dostep do Menu Narzedzi Prowadzenia dzieki wyswietlaniu nakladanemu

(24) Przycisk MOD. (TRYB) : krótkie wcisniecie pozwala przejsc do wyswietlania informacji o nawigacji, do informacji radiowych lub informacji o dacie i godzinie (w prawej czesci wyswietlacza) dlugie wcisniecie wygasza podswietlenie wyswietlacza przyciski 21 i 22 pozwalaja na powiekszenia naw ulic podczas prowadzenia

(25) Przycisk MENU : przycisk ten umozliwia dostep do menu ogólnego

(26) Przycisk ESC : krótkie wcisniecie anuluje biezaca operacje i kieruje do poprzedniej; dlugie wcisniecie powoduje powrót do wyswietlania ekranu podstawowego (Data, Radioodtwarzacz, lub Zmieniarka CD)

 

h) Regulacje

 

Wybór jezyka (francuski, angielski, niemiecki, wloski, hiszpanski), daty oraz jasnosci, wykonuje sie przy pomocy pilota na wyswietlaczu w menu Konfiguracja .

Po opuszczeniu menu konfiguracji bez potwierdzania, wykonane regulacje sa ignorowane .

 

wygląd:

dsci0582zu5.th.jpg283377737sz5.th.jpg2833777371gr3.th.jpg

 

---------- co można, a czego nie? ----------

 

=> można zmienić "zegarek" na "duży" wyświetlacz od bezMUXa => patrz tutaj

 

=> można zmieniać bez żadnych konsekwencji typ A i typ B - wiązki są takie same i można owe wyświetlacze stosować zamiennie!*

 

 

=> można już zmienić z "zegarka" na typ A lub typ B (dotyczy tylko muxa) kupując przejściókę u mnie (60 zł + przesyłka - info w tym wątku)*. Drugi sposób to zmiana wiązki (jest z tym chwile zabawy bo dzis rozbieralem deskę rozdzielcza to wiem ;P)

 

 

Przy tej przeróbce (oznaczonej *) konieczna może (bo nie musi) okazać się:

- dorobienie przycisku do komputera w swojej manetce (zobacz jak dorobić przycisk) lub wymiana przełączniak zespolonego na taki który obsluguje komputer (Zobacz jak to zrobić)

- aktywacja w BSI komputera pokladowego, żeby pokazywał spalanie etc. (tylko 1% przypadków)

- aktywacja czujnika temperatury, żeby nie było kresek tak jak u mnie (widać na zdjęciach powyżej) - czasami trzeba to zrobić nawet jeśli ktoś ma czujnik temp. i może odczytywać temperaturę z wyświetlacza typ A

 

 

=> nie można sotosować wyświetlaczy MUXowych do aut bezMUXowych ponieważ nie zdaje to egzaminu (wyświetlacz jest cały czas ściemniony)

 

=> można zastosować wyświetlacz "duży" bezMUXowy w aucie z MUXem i "zegarkiem"

ale mija się to z celem - patrz punkt 3 (oczywiście stosujące odpowiednie przejściówki dostępne u mnie)

 

=> można "wyłączyć" przygasanie wyświetlacza po włączeniu świateł (szczegóły w tym wątku: http://www.206club.net/showthread.php?t=62422)

 

PODZIĘKOWANIA!

- biszkopt - za całą mase użytecznych informacji (które pozwolilem sobie przerzucić do pierwszego postu, żeby były w jednym miejscu)

Edited by Visterio
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomasz01

Visterio, Kolejny świetny GIUDE.

 

Oby tak dalej :hurra: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Visterio

tomasz01, dziś jade na działkę i będę zdejmował i wyciszał deske rozdzielcza wiec powstanie kolejny guide ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
marecek

podpiąłem do encyklopedii..

 

BTW. nie chce się komuś opisać jakie kroki należy wykonać w celu zamiany zegarka na wyświetlacz typu B? (ewentualnie co należy zrobić, żeby zaadoptować wyświetlacz z 307? ) :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
łysy

Dobra robota! :hurra:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Visterio
BTW. nie chce się komuś opisać jakie kroki należy wykonać w celu zamiany zegarka na wyświetlacz typu B? (ewentualnie co należy zrobić, żeby zaadoptować wyświetlacz z 307? )

 

ale jak to? przecież to jeszcze nie jest możliwe.. ja jeszcze tego nie robiłem!

 

chodzi CI chyab o typ A na typ B (ew. z typ A na ten od 307, tak?)

 

może mi sie zachce jak będę miał chwilę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziachu

Visterio: mozna zmienic zegarek w muxie na A albo B. Trzeba kupic wiazke

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

Visterio, noooo i teraz to już więcej pytań nie powinoo byc :D

 

Super!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szisz

Guid pierwsza klasa ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piotrek92

Fajny guide ;) Ale jak bym chciał z MUXie zmienić z A na B to potrzebuje wyświetlacz i wiązkę? Jak ta wiązka wygląda?

Share this post


Link to post
Share on other sites
amigo

brawo :hurra:

 

Visterio dziękujemy :padam:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
jak bym chciał z MUXie zmienić z A na B to potrzebuje wyświetlacz i wiązkę?
tylko wyświetlacz. przejście z A na B jest bardzo proste. kupujesz wyświetlacz i podpinasz go i tyle. żadna inna wiązka NIE JEST potrzebna .

Share this post


Link to post
Share on other sites
biszkopt

Visterio, guide super ,napewno wniesie wiele porządku i wiedzy w temacie wyświetlaczy :hurra:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szisz

CEO, powiedzmy kupie sobie wyświetlacz B to będzie pokazywał mi średnie spalanie w 1.1 :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
CEO, powiedzmy kupie sobie wyświetlacz B to będzie pokazywał mi średnie spalanie w 1.1 :) ?
tak. jednak zdarza się ( rzadko ) , że trzeba wyświetlacz aktywować w bsi . poza tym jeśli nie masz manetki z przyciskiem ( zaślepionym lub gotowym ) a podejrzewam, że nie masz to musisz zmienić manetkę i wtedy wskazania kompa będą ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szisz

to łosiowato :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
to łosiowato
zalezy kto co lubi. czasem manetki można całkiem tanio dostać na allegro. wymiana ich jest gdzieś na forum opisana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szisz

CEO, a poczym najłatwiej rozpoznać czy obsługują kompa :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej14

Super :hurra: , ale żeby wszystko było cacy, trzeba jeszcze poprawić ortografię. (To tak dla porządku, przecież mnie znacie). ;) :206

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szisz

aha :D

Teraz trzeba będzie zbierać kaske na takie cuda :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piotrek92

Eee no teraz to od razu z halogenami bym sobie strzelił :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
KwAs

Visterio, dobra robota... :hurra:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piotrek92

Jak dorwę duży wyświetlacz sprzed 2001 roku i włożę do mojego MUXowego pyziaka z 2004 roku to będzie działało? Wszystkie duże są jednakowe? Te same wejścia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szisz

Piotrek92, chyba nie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×