Jump to content
Guest zoltan

obnizanie pługa

Recommended Posts

kelly

taaaaaaa 10 cm???? hmmmm widać Łapek ze chyba nie wiesz na czym do końca polega obniżanie belki. Tak jak Karina mówi 5 cm ale wtedy już nie na seryjnych amorach.

 

[ Dodano: 2005-06-22, 07:10 ]

zoltan, jak być kiedyś doszedł do wniosklu ze sprzedajesz tą dokłade to wiesz ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zoltan

witam Podoba ci sie dokładka z przodu puscił bym ja ale ze zderzakiem razem bo teraz mam nowe Hammana.Ale pomyslimy jakl zrobie zderzaki.

 

[ Dodano: 26-06-2005, 11:21 ]

witam !!

czy jak zamówie sprężynki innej firmy niz vogtlanda i obnize o 40mm to sypną mi sie amorki?

Kelly mam fotke progów do 206 ale koszt 450 moze znasz kogoś kto takie zrobi taniej lub gdzie taniej wychaczyc,ale wiesz do kompletu tamtych zderzaków z 4 halogenami z przodu.A nio i jeszcze nadkola poszerzające aby to dobrze zgrac takie jak na fotkach które ci wysłałem.pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek

by nie zakładać nowego topicu zapytam się tutaj 8-) o ile mozna najwiecej obnizyc przód w 206?? no i oczywiscie jakie sprezynki amorki i takie tam oraz przyblizoną cene bym prosił :D prosze ślicznie o pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dziacial

Obnizyc mozesz nawet o tyle ze bedziesz mial mobil centymetr nad ziemia ale zdrowy rozsadek jest wskazany. W zasadzie nikt nie poleca obnizac bardziej niz o 30mm i tyle samo z tylu czyli jeden zabek na belce. Bo wsakazane jest aby przod i tyl opadly o tyle samo.

 

Co do sprezyn to pamietam ze PUG_MAXI wymienial kiedys ktore sa najlepsze do puga i nie stukaja. Musisz poszukac.

 

Amorki mozesz miec seryjne chyba przy nieduzym obnizeniu albo na przyklad uzyc takich jak sa w pugach seryjnie obnizonych.

 

Niech ktos to potwierdzi bo nie jestem pewny tak calkiem czy prawde pisze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

Amor seria to max 30 mm obnizenie. Sprezyna vogtland bo inne beda sie tlukly.

 

Sprezyny 350 zeta

Amorki ok 800 zeta szt

 

a obnizac mozna do ziemi ale polecam 30 mm i zabek na belce.

 

 

Doooobrze dzacial ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek

mnie osobiscie najbardziej interesowalo by obnizenie tak o ok 70 mm lub wiecej, jednak jak dowiadywalem sie o komplety zawieszen to zazwyczaj wszystkie byly do 65 mm nawet te gwintowane i tak jestem ciekaw czy macie moze jakies dokładne przykłady jak zrobić to by było włąsnie tak hardcoorowo na maxie w dół , wiem ze to troche nie wygodne jest , jednak jeżdząc Nissanem juz sie do tego przyzwyczaiłem gdyz ten tez nie wiele nad ziemią sie trzymał, a teraz to co mam w 206 na dodatek 1.9 d to woła o pomste do nieba :twisted: z góry dziękuje za pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek
:D o własnie tam jest mądrze napisane tylko jest tez dodane ze przy zalozeniu krutkich sprezyn na seryjne amorki wyskakuja z kielichow sprezyny , a mnie wlasnie interesuje wymiana calego zawieszenia, no i opuszczenie belki :) a wszystko mam idealnie dopracowane sie znaczy trasy moich przejazdow by nie napotykac leżących (nawalonych) policjantow:P w sumie chodzi mi o dojazd na uczelnie i wypad do baru :lol: slicznie dziekuje za pomoc i przepraszam ze caly czas marudze :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dziacial

jak marudzisz? zglebiasz temat a innym pozwalasz sie wykazac czyli mamy obop(u/o)lne korzysci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek

hehe właśnie to miałem na myśli :P tylko gożej to ująłem :lol: BTW. moja ortografia jest makabryczna :cry: musze troche poćwiczyc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

Tasaczek, ale nie wiem czy wiesz ze po obnizeniu tyłu 70 mm musisz wycinać nadkola i jesli masz szerokie opony to odginac ranty na blotniku i wewnątrz błotnika bo będą tarły jak **** Gość ze słowenskiego forum zrobil taki manewr i okazało się ze mająć felgi 17 nie da rady jezdzić. Nawet nie ruszył bo zawias stał na oponie i skończyło się na podniesieniu auta.

Z belką od razu mówię nie utrafisz w równo 70 mm, to będzie coś ok 70 mm. Kup gwint. Masz cięzki silnik wiec mimo to ze teoretycznie obniza 65 mm to przód może pojść niżej. I do takiego obnizenia tylko gwint bo inaczej nie utrzymasz tyłu na dołkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek

właśnie rozpatrywałęm kupno gwintu, tylko narazie zaporowo wyglada sprawa z pieniążkami :zalamany: ale moze niedlugo cos wykombinuje :) ooo i wielkie dzieki za tą uwage z nadkolami bo tego to nie wiedzialem, cos czuje ze duzo zabawy niedlugo bedzie mnie czekało :mad: ale nisko i twardo być musi 8-) jeszcze raz slicznie dziekuje zsa pomoc

 

[ Dodano: 13-07-2005, 17:36 ]

ooo i jeszcze jedno co myslicie o zawieszeniu gwintowanym supersporta, bo w sumie mozna je tanio kupic, w porownaniu np do innych firm z tą róznica ze to oto ss nie ma regulacji twardosci :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

ja nie mam doswiadczenia w jezdzie na gwincie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

ss jest uzywany do sprzedania na allegro za jakies b. dobre pieniadze... tylko ze nikt sie jeszcze nie wypowiedzial w tej kwestii... chyba nikt dokladnie nie wie co to jest i w tym problem ... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tasaczek

odnosnie tego ss to jestem bardzo ciekaw jak to jest naprawde, gdyz regulowane zawieszenie (w sumie gwintowane) za 1350 zł to naprawde okazja, tylko tak jak mowisz nikt sie na jego temat nie wypowiadał wiec trudno ocenia, w kazdym bądź razie cena jest zachwecająca ;) a oto cytat z maili jakie dostałem w sprawie tego zawieszenia "Zawieszenie n ie ma regulacji twardosci,auto mozna tak obnizyc ze zderzakiem bedzie dotykac ziemi.w komplecie sa sztywne amortyzatory do tylu.tyl obniza sie na seryjnej belce skretnej bo w peugeotach nie ma z tylu sprezyn jeden zabek w dol to 5-7cm." z tymi ząbkami to nieźle przywalił :lol: i jeszcze takie cuś było "mamy w swojej ofercie zawieszenie z Supersport o obnizeniu przodu -50 mm lub -60 mm w zaleznosci od typu (numeru nadwozia) w cenie 1350 zł." wiec tutaj mam troche wątpliwosci ze raz pisza ze niby mozna tak i siak wyregulowac ze dotykac bedzie a raz , ze o obnizeniu przodu -50 -60 czyli wnioskuje z tego ze pewnie bez reglacji 8-) hmmm ja to juz sam nic nie wiem, głupieje przez to wszystko :hyhy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

no troche niescisle te informacje faktycznie... no i z tym 5-7cm to ktoś rzeczywiscie pojechał :D:D:D:D:D:D:D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
krzysiekkrzy

odkopie troche ten temat zeby nie zakladac na nowo, powiedzcie mi a moze ktos wie gdzie to jest troche przekopalem forum i jak obinizyc 206sw z tylu? tez na belce sie to robi? bo prawde mowiac juz nie kojarze jak tam jest nie zagladalem jeszcze, a mysle ze tutaj predzej znajde odpowiedz niz jechac z gosciem na kanal i myslec:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

Tak, na belce - tylko, że zapewne przy okazji będziesz musiał zregenerować belkę .. (koszt w Antałexie 660zł max).

Share this post


Link to post
Share on other sites
krzysiekkrzy

czemu regeneracja belki? te autko ma zaledwie 40.000 przejechane:) hehe wiec nie strasz mnie Rudy:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phantom

a zdajesz sobie sprawę, jak bardzo po obniżeniu cierpi nasza belunia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy
te autko ma zaledwie 40.000 przejechane
ile ma lat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
19MiCK93

bez ostrego utwardzenia-nie warto. na byle zakrętach bedzie sie podpieral progami

Share this post


Link to post
Share on other sites
Abest

Ja juz kupilem swojego puga obnizonego, byly wlasciciel z Fr sie oto zatroszczyl juz, z przodu jest Kit wsadzony wiec sadze ze -60 bedzie( wiecej napewno nie) tyl troche wyzej stoi, tutaj mysle ze belka opuszczona tak na -40 lub -30 bokladnie nie miezylem ale moj znajomy ktory tez ma 206 gdy stanal swoim autkien na przeciwko mojego zdezak w zdezak ( w zimie na 14 mierzylismy oba auta) to tam gdzie moja listwa przedniego zdezaka ( ta czarna niby ozdobna) sie konczy to jego sie zaczyna tyle ze on ma wersje z mniejszym "usmiechem" (1.4hdi) a ja mam (2.0hdi) XS. Fajnie wyglada i sie fajnie jezdzi jest sztywiniejszy wyraznie i lepiej sie prowadzi w zakretach co do kraweznikow to nie proboje wjezdzac bo w LBN wyjatkowo jakies duze sa ale olewka zawsze sie jakies miejsce normalne do pakowania znajdzie. Ja ogolonie bardzo lubie odnizone auta, odrazu mialem plan zeby posadzic 206 a ze juz takie przyjechalo o czym przekonalem sie dopiero jak zobaczylem go po przywiezieniu to tym milsza niespodzianka ale apetyt rosnie w miare jedzenia i sadze ze na przyszly rok bedzie nizej. Z ocieraniem niema problemu

( nadkola szerokie) opona 195/50/15 ale 195/55/15 tez daja rade. ja tam polecam obnizanie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kremaster

co do obniżania- nie ma kompromisów tym bardziej jeżeli chcesz jeździć szybko i bezpiecznie bo montowanie sprężyn do amorów o niedostosowanym odpowiedni skoku sprawi albo że jedno lub drugie sie za szybko zużyje albo że kiedyś na zakręcie auto nie pojedzie Ci tak jakbyś chciał...

 

na marginesie zapraszam do mojego topicu- założyłem profesjonalne gwinty i obniżyłem sporo auto- przód mniej z racji konieczności poszerzania nadkoli a tył bardziej- opona częściowo siedzi w nadkolu- wszystko w temacie

 

http://www.206club.net/showthread.php?t=52725

Share this post


Link to post
Share on other sites
SouLie

Nie wiem czy komuś się to przyda, ale w razie czego zamieszczę foto mojego Pug'a po obniżeniu 35mm na tylniej.

 

obni.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...