Jump to content
amigo

[GUIDE] zmiana podświetlenia PANELA CLIMATRONIC

Recommended Posts

maniek0012

 

Dzieki kolego,po swietach sie za to zabiore. Dziekuje bardzo, mam nadzieje ze sobie poradze. Pozdrawiam serdecznie i zycze Wesołych Świąt

Share this post


Link to post
Share on other sites
zawiass1985

Gdzie można dostać niebieskie żaruweczki 3w3 prosze......?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cerber
3w3

chyba W3W . w każdym sklepie moto i na allegro .

Share this post


Link to post
Share on other sites
areexx

Pomocny artykuł

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krissu

Artykuł bardzo pomocny - modyfikacja udana :)

 

Folia transparentna + diody LED R5 w koszyczku z rezystorem i płaskim łebkiem,efekt miodzio!

 

Koszt: niecałe 20PLN

 

Focie: (uwaga duża rozdzielczość)

1. w nocy

2. za dnia

Edited by Krissu
dodaję zdjęcia co by nie być gołosłownym ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
euromobil

elegancko,dobry guid

Share this post


Link to post
Share on other sites
wojcior71

fajne troche skomplikowane ale dam rade :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Wymieniałem dzisiaj te podświetlenie w moim nowym nabytku i zastanowiła mnie jedna sprawa .. gdy mocniej nacisnę na wyświetlacz to nie wyświetla się kontur auta, tylko same cyferki.. Gdy nacisnę znowu pojawiają się już wszystkie informacje. coś popsute? czy ten typ tak ma? I lepiej nie naciskać na wyświetlacz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeke1984

Mam takie pytanko czy podświetlenie zegarów ktoś kiedyś może wymieniał ?? bardzo bym chciał sobie wymienić na białe :) z góry dziękuję

Share this post


Link to post
Share on other sites
konrad2111

Witam :) mam dziwny problem otóż jak odpalam auto, załączam światła, panel od climatronic jest podświetlony, natomiast przyciski panelu już nie, ale po przejechaniu ok. 10 km wszystko jest już normalnie podświetlane. Dodam tylko, że wszystko normalnie świeci panel radia, przyciski regulacji świateł... Co to może być ? Proszę o pomoc i pozdrawiam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czeri

Super, dzięki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mars2090

naprawde spoko porady :)) tak bym błądził po google :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
jarre167
DarQs_2005

Masz na myśli taki klasyczny z trzema pokrętłami? Bo mi na kompie nie zaczytało?

Rozkręcasz na czynniki pierwsze na forum masz GUIDE jak to zrobić (jeśli będziesz miał problem daj znać bo ostatnio to robiłem). Jak rozłożysz to na czynniki pierwsze tam masz taki pomarańczowy filtr musisz go zdjąć/zdrapać. Sama wymiana żarówek na określony kolor nie wystarcza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pigulkaczewa

spoko guide :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jarre167

móglbyś wstawić zdjęcie jak ten filtr wygląda bo jak rozebrałem ten panel to nic takiego nie rzuciło mi sie w oczy , mam zwykły panel bez wyswietlacza ,myśle że wystarczy jak zmienie pokrętła na niebieskie bo tam sa takie niebieskie plastiki ,w takich miejscach jak w orginalnych tylko w orginalnych sa pomarańczowe

Share this post


Link to post
Share on other sites
DarQs_2005
móglbyś wstawić zdjęcie jak ten filtr wygląda bo jak rozebrałem ten panel to nic takiego nie rzuciło mi sie w oczy , mam zwykły panel bez wyswietlacza ,myśle że wystarczy jak zmienie pokrętła na niebieskie bo tam sa takie niebieskie plastiki ,w takich miejscach jak w orginalnych tylko w orginalnych sa pomarańczowe

 

Jak będę rozbierał to zrobię zdjęcie. Filtr jest na tej czarnej części gdzie są pokrętła ale od wewnątrz. U mnie jest naklejone i to doskonale widać. Postaram się Ci zdjęcia załączyć w przyszłym tygodniu.

 

Poniżej guide wraz ze zdjęciami

 

http://s1.bnm.pl/forum_files/wymiana_zaroweczek_pokretel_na_konsoli.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
DarQs_2005

Ta sama zasada ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wlodario

fajna porada dzieki za zdjecia

Share this post


Link to post
Share on other sites
maarcin12095

mam male pytanie dotyczace tego pomaranczowego filtra, z ktorej str trzeba go zdrapac?od str pomaranczowej czy od drugiej str? nie bardzo to ogarniam a nie chce tegozepsuc:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boncio94

Hej chciałem sie zapytac jaka musi byc kombinacja papieru i diod aby zrobic białe tło i czarne litery takie cos jak np w lagunie 2 bialy papier i czarne diody ? Produkują wgl czarne diody ? Z gory dzieki za odp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz
Hej chciałem sie zapytac jaka musi byc kombinacja papieru i diod aby zrobic białe tło i czarne litery takie cos jak np w lagunie 2 bialy papier i czarne diody ? Produkują wgl czarne diody ? Z gory dzieki za odp

 

Czarne diody mówisz? :D

Nie słyszałem jeszcze o czymś takim jak czarne światło... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
wrobeleczek
Czarne diody mówisz? :D

Nie słyszałem jeszcze o czymś takim jak czarne światło... :D

 

Spalona żarówka/dioda emituje czarne światło... :rotfl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luki206.1.6.2000

Hej. A czy przy mojej 206 mogę zrobić takie coś no ja mam z 2000 roku ale tam jest zwykle manualne da się przełożyć ?:P bo kce takie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...