Jump to content

przeróbka LAND ROVER FREELANDER z anglika!


Recommended Posts

Witam kumpel kupił sobie właśnie land rovera freelandera 1,8 B. Chciałbym znaleść jakieś informacje na przeróbkę takiego samochodziku na kierownice z lewej strony. Może ktos z was ma z tym doświadczenie, może zna kogoś z takim doświadczeniem, chodzi mi o liste cześci do wymiany, czy potrzebne sa przeróbki blacharskie! Jakie koszty!?

 

dzięki z góry!

Link to post
Share on other sites

napewno są do wymiany światła, deska rozdzielcza :)

Link to post
Share on other sites
napewno są do wymiany światła

Nie koniecznie mogą być przystosowane także do ruchu prawostronnego. Są modele świateł jakby dwusystemowe. Coś się w nich przestawia i wszystko gra.

Link to post
Share on other sites
krejzRudy

Koszt przeróbki (zmienienie pedałów, kolumny kierowniczej, lamp, deski rozdzielczej, itp.) takiego zwykłego kompaktu w dobrej firmie to koszt ~10tyś. zł

 

Tak szłyszałem w telewizji :) Pewnie w przypadku Land Rovera będzie to więcej...

Link to post
Share on other sites
Guest mecenas

nie jest to tani koszt zwlaszcza w takim aucie. no chyba ze kupi kolega wszystkie czesci np z jakiegos innego auta np bitego tylem. roboty tez troche jest. widzialem u mechanika jak przerabiali jakiegos seatowskiego wana - silnik wywalony i duzo grzebaniny. mechanik powiedzial ze trzeba naprawde tanio anglika kupic zeby sie oplacalo zamianke robic

Link to post
Share on other sites
ale jeżeli są soczewkowe

To nie jest kwestia jaki to reflektor tylko jego konstrukcji. Na szkle reflektora będzie wtedy taka strzałeczka "<-->" Znaczy że jest przystosowany do ruchy lewo i prawo stronnego.

Link to post
Share on other sites
Koszt przeróbki (zmienienie pedałów, kolumny kierowniczej, lamp, deski rozdzielczej, itp.) takiego zwykłego kompaktu w dobrej firmie to koszt ~10tyś. zł

 

Tak szłyszałem w telewizji :)/quote]

 

telewizja klamie :) i pogrubia , hehe

 

znajomy sprowadzil octawke i zrobil przkladke za 5 kola.

i wygladalo to tak ze wymienili

przewody klimy , maglownica , przewod ze wspomagania to czesci z silnika

i

pedaly, i wszystki eplastiki deski, lampy

 

no generalnie nie bylo zadnego spawania ani nic z tych rzeczy. a robione bylo w rybniku u kolesia co sie zajmuje przekladkami

Link to post
Share on other sites

Ramek, każde autko jest inne. Czasami nie trzeba wymieniać maglownicy bo wystarczy ją obrócić. Innym razem trzeba przekładać serwo hamulcowe. Tutaj nie ma jakiejś uniwersalnej recepty. Bankowo trzeba wymienić deskę, lusterka zewnętrzne. Czasem fotel kieorwcy bo ten zazwyczaj jest z regulacją wysokości. Boczki drzwi jeżeli były elektryczne szyby.

Koszty mogą być totalnie różne nawet dla dwóch Skód Octavia. Skoda golas będzie kosztowała mniej niż taka na wypasie. Właśnie np. przez te boczki drzwiowe.

Link to post
Share on other sites

wiele aut ma wogóle otwory w przegrodzie czołowej zarówno z prawej i lewej strony. Ale np golfa IV juz nie tak prosto przerobic z anglika na europejskiego. Ale ogólnie wiekszość aut , jeśli tylko występują odpowiedniki kontynentalne to fachowiec przerobi za nieduże pieniądze, trzeba tylko dorwac części najtaniej jak sie da. Najwiecej robią opli/vauxhali, fordów mondeo i wlaśnie octavii

Link to post
Share on other sites
Junk65

Sorki za OT - Freelander?!?!?!? Taka terenówka do lansu (czyt bulwarówka). Sorki, ale prawdziwe auto terenowe powinno być na ramie - nie lepiej było Discovery kupić? I jeszcze problem z przeróbkami... :mur:

Link to post
Share on other sites
Oleandro

wybaczcie OT ale...

 

...jezdziłem tym padłem pol roku...

 

ten samochod to nieporozumienie...wykonczenie kupa, silnik kupa i z niego kupa a nie SUV...

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Witam. posiadam Freelandera z 1999 roku 2.0 TD. Przeróbka kosztowała mnie 2000zł za maglownice + 300zł za przewody hamulcowe + 200zł za gómowe maty na deskę rozdzielczą + 1500zł za robociznę. deska rozdzielcza oraz lampy zostają z oryginalnej wersji. Przełożenie kosztowało mnie około 4 tyś zł. Polecam.

Link to post
Share on other sites
vip_patrico
Witam. posiadam Freelandera z 1999 roku 2.0 TD. Przeróbka kosztowała mnie 2000zł za maglownice + 300zł za przewody hamulcowe + 200zł za gómowe maty na deskę rozdzielczą + 1500zł za robociznę. deska rozdzielcza oraz lampy zostają z oryginalnej wersji. Przełożenie kosztowało mnie około 4 tyś zł. Polecam.

a gdzie to robiles???

Link to post
Share on other sites

wydaje mi sie ze to przerabianie to za duzo roboty i jeszcze wiecej kasy.

poza tym samochod juz grzebany strasznie i wogole....

to tylko moje zdanie

Link to post
Share on other sites

to po prostu zalezy od auta:P

bo np 206 sa bardzo latwe do przerobienia a inne auta juz nie bo trzeba juz sporo rzeczy wymieniac

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...